tirsdag den 30. oktober 2018

Noget til mig / Something for me

Det var en dejlig weekend, med tid til at kigge på garn og få ideer!
Så jeg nåede at starte på en bluse, som jeg har haft kig på længe. Sidste jul fik jeg lækkert Malabrigo garn fra New York fra min ældste niece, og da jeg var derovre i marts, sørgede jeg lige for at købe noget grønt og gråt til at matche det fine multifarvede garn.
Nu har jeg så også fået slået op til en Ravello! Ganske vidst i tykkere garn og på tykkere pinde, men den bliver jo ihvertfald nok ikke for lille..... Så langt, så godt!
Den der sweater til min nevø med Minecraft rumsterer også inde i hovedet. Skal lige have taget mig sammen til at få fundet eller lavet et ordentligt billede.....

It was a lovely weekend, with time for looking at yarn and getting ideas!
So I had time to start on a sweater that I have been looking at for a long time. Last Christmas, I got yummy Malabrigo yarn from New York from my oldest niece, and when I went there in March, I made sure to buy some green and grey to match the pretty multi-color yarn.
So now I cast on for a Ravello! The yarn is a bit heavier, though, and the needles a larger size, but then it won't get too small..... Which is good!
At the same time, the Minecraft sweater for my nephew is taking up my mind. I just need to pull myself together and find or make a picture that will work........

2 kommentarer:

  1. Lovende begyndelse! Dejligt, at du også bruger noget skønt garn på noget til dig selv!
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det er ret dejligt.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails