lørdag den 5. januar 2019

Minecraft!

Min søsters børn er blevet lovet sweatre igen. Niecen har jo allerede fået, og min mindste nevø er den næste. Denne gang vil han have minecraft. Et billede med startskærm og zombie. 
Dette billede er blevet godkendt, og så sidder jeg jo bare her og trækker vejret dybt og tager mig sammen. (Men ryggen og ærmerne er jo ingen sag!)

My sister's kids have been promised new sweaters. The niece already got hers, and my youngest nephew is next. This time, he would like minecraft. A picture with the start-screen and a zombie. 
This picture was approved, so now I'm just sitting here, breathing deeply, pulling myself together. (But the back and the sleeves will be easy-peasy!)
Jeg har tænkt mig at strikke af wollmeise som allerede findes i huset. Denne her bunke bliver det, og så håber jeg bare det passer. Det bliver sikkert en dejlig sweater!

I am planning to use the wollmeise that I have already. So it will be made from this pile, and then I just hope the colors will work. I'm sure the sweater will be nice!

2 kommentarer:

  1. Du er for vild. Den bliver garanteret fin. Husk nu at strikke den rigeligt stor, for de vokser jo, den slags nevøer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Den bliver lang, og så håber jeg han kan lide minecraft et stykke tid.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails