torsdag den 25. juli 2019

Nogle gange strikker jeg en omgang / Sometimes I knit a round

Den ligger på bordet, og det er så nemt. Bare retstrik lige nu. Så min Magnolia vokser såmænd stille og roligt!
Den bliver så dejlig når det bliver koldt igen. Ikke, at det snart skal blive koldt, altså, jeg har slet ikke fået sommer nok! Men jeg kan jo ligesågodt være forberedt.
Hulmønsteret nærmer sig vist så småt, og så er det slut med bevidstløst strik!

It's on the table, and it's so easy. Just knitting round and round. So my Magnolia is growing nice and slowly!
It will be so lovely having this when it gets cold again. Not, that I want it to be cold soon, you know, I haven't had enough summer! But I might as well be prepared.
The lace-pattern is getting closer, I guess, and then the mindless knitting is over!

4 kommentarer:

  1. Jeg har købt mønsteret, men ikke begyndt endnu. Hvilke garn typer strikker du i?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker i Drops Flora og Drops Kid-Silk. Det bliver SÅ lækkert!

      Slet
  2. Det er så skønt med et "bordstrikketøj", som man lige kan tage en runde på.

    Sikke mange dejlige besøg du har haft, mens jeg lige vendte ryggen til ( og var en tur på Bornholm.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er dejligt! "Bordstrikketøj". Selvfølgelig....
      Håber, du havde det skønt på Bornholm!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails