lørdag den 18. april 2020

Alle de farver / All those colors

Jeg synes jeg mangler Wollmeise. Især strømpegarn. Men mindst lige så meget det der med at stikke næsen ned i et herligt, nyt bundt i de flotteste farver!
Heldigvis kunne jeg så gå op i skabet, og nu kan alt mit strømpegarn så ligge på gæstesengen og minde mig om at jeg ikke dør af mangel på farver lige foreløbig. MON ikke der kan blive et par strømper eller to ud af det her? Man kan jo håbe!
I dag skal jeg male plankeværk. Del 1 af min planlagte maling af træværk i haven. Gæt selv, hvad der kommer på bloggen i morgen?

I feel like I need more Wollmeise. Especially sock yarn. But even more sticking my nose down in a new, lovely skein of the most wonderful colors!
Fortunately, I could go upstairs to my closet, and now all my sock yarn can lie on the guest bed and remind me that I won't die from lack of color right now. I guess this might be enough for a pair of socks. Or two. One can only hope!
Today, I'll paint my fence. Part 1 of my planned painting all the wood stuff in my garden. You might guess what will be on this blog tomorrow?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails