torsdag den 23. april 2020

Valgmuligheder / Choices

Det der Wollmeise garn, ikke? Har jeg skrevet at jeg godt kan lide Wollmeise?
Den næste, som har fødselsdag, er min svigerinde. Hun skal have det andet par strømper i sit liv. Denne gang vil jeg så vælge mellem det her. Enten forskellige røde farver eller Raku Regenbogen.
Det hele er flot. Lige meget hvad jeg vælger, så er der til et par strømper mere. Jeg kan godt lide Wollmeise.......

The Wollmeise yarn, you know? Did I ever write how I like Wollmeise?
The next one up for birthday socks is my sister-in-law. She will have the second pair of socks. Ever.
This time, I want to pick one of these. Either the different red colors or Raku Regenbogen.
Everything is beautiful. No matter what I pick, there will be for another pair of socks. I do like Wollmeise......

2 kommentarer:

  1. Det er imponerende hvad du har af strømpegarn, og så alle de strømper du strikker, hvor mange bliver det om året, jeg mener hvor mange er du på strømper med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Uha - godt spørgsmål! Der er 24, hvad jeg lige kan tælle, og så er der et par stykker som lige får mit hjerte til at løbe over og strikke til dem også. Nå ja - og så er der mig selv! De der 26 årlige par bliver vist hurtigt afsat.......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails