mandag den 27. september 2021

Efterår / Fall

Det er efterår. Jeg har fået min første Pumpkin Spice Latte på Starbucks, og i USA går de amok i alt muligt med græskar smag. (Jeg er stadig ikke sikker på at græskar smager som de påstår det gør, men det er vel mere krydderierne som bare er så lækre.) Dagens opskrift er på et græskar, men ikke bare et græskar. Det her er lavet med fine snoninger. Jeg tror faktisk godt jeg kunne finde på at lave sådan et....

 

It's fall. I've had my first Pumpkin Spice Latte at Starbucks, and in the US, you can get anything with pumpkin taste. (I'm still not sure how pumpkins actually taste, but I guess it's the spices that are so yummy.) Today's pattern is for a pumpkin, but not just a pumpkin. This one is made with beautiful cables. I do think I might make one of those.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails