torsdag den 16. september 2021

Postmirakel / Postal miracle

Da jeg kom hjem fra arbejde tirsdag, stod der en pakke udenfor. Den blev sendt sidste lørdag, og med tanke på de nye toldregler fra Postnord var jeg helt ærligt ikke så sikker på hvornår den lige ville nå frem. Og så var den der! (Det vildeste var, at den pakke jeg sendte til USA dagen efter de sendte min, også kom frem i tirsdags.)

When I got home from work on Tuesday, there was a package outside. It was mailed last Saturday, and thinking about the new, Danish costumes rules, to be honest I wasn't sure when it would arrive. And there it was! (The most amazing thing was that the package I mailed to the US a day after they mailed mine, also arrived on Tuesday.)
Der var gaver indeni. Pakket ind i det fineste stof som gavepapir. Det er altså bare godt fundet på! Jeg savner sådan at komme i en amerikansk hobby-butik og kigge på virkelig sjovt stof, så det er bare ekstra hyggeligt. 

Inside, there were presents. Wrapped in really pretty fabric used as wrapping paper. Such a good idea! I do miss visiting American craft stores, checking out the really fun fabric, so I really love this kind of wrapping. 
Der var ting fra Michigan i gaverne. Jeg savner også Michigan.... Fint "Crazy" garn fra Stonehedge Mill, købt i Spun i Ann Arbor, verdens bedste salsa og lækker chokolade fra "Cherry Republic". 
Og stoffet? Med donuts, bier, oddere og salamandere? Jeg elsker det!

Inside were stuff from Michigan. I do miss Michigan..... Beautiful "Crazy" yarn from Stonehedge Mill, bought in Spun in Ann Arbor, the worlds best salsa and yummy chocolate from "Cherry Republic". 
And the fabric? With donuts, bees, otters and salamanders. I love it!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails