torsdag den 23. september 2021

Jeg kunne ikke lade være / I couldn't help it

Min niece har fødselsdag i dag (men strømperne kommer først på bloggen i morgen. Hun skal jo lige se dem rigtigt først....) og et af hendes ønsker var denne her bog. Som lige er udkommet. 
Jeg kan rigtig godt lide knitting for Olive og deres finurlige babyopskrifter som jeg har strikket et par stykker af (og købt lidt flere af) så jeg gad virkelig godt have sådan en bog også!

My niece's birthday is today (but the socks will not be shown here until tomorrow. To let her see them for real first.....) and one of her wishes was this book. That is published these days. 
I really do like knitting for Olive and their clever baby patterns of which I knit a few (and bought a few more) so I really wanted this book for myself too!
Den er endda signeret. 
Det er en rigtig fin bog med klassiske opskrifter, men med finurlige detaljer. Opskrifter til voksne, altså. Ikke børn. 
Hvad min niece så fik? Ja, ikke denne her bog, ihvertfald. Der står jo Christine!

It's even signed. 
It's a really pretty book with classical patterns, but all with clever details. Patterns for adults. Not for kids. 
So what my niece had? Well, not this book! It says Christine!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails