søndag den 26. september 2021

21

Lille D fylder snart 4. Det er jo helt vildt! Hun kan godt lide sushi og pizza, fortalte hun mig sidst hun var hjemme hos mig (men barnet blev spist af med tortellini...), men det der med varme strømper er ikke en favoritting, ved jeg efterhånden. Hun tager dem af, så hurtigt hun kan komme af sted med det når hun er inde. 
Så denne gang har jeg strikket af strømpegarn med 41% bomuld. Så håber jeg, de føles lidt mindre kvælende for hendes varme fødder. Her er de, i al deres lyserøde glans i en solstribe. De vejer 40 gram, de matcher ikke, og de er strikket i almindelig rib. 

Little D will turn 4 very soon. It's crazy! She really likes sushi and pizza, which she told me last time she visited (right before she was fed tortellini.....), but warm socks are not a favorite thing of hers, I've discovered. She will take them off, as soon as she can when she is in-door. 
So this time, I picked sock yarn with 41% cotton. I hope they will feel a bit less suffocating for her warm feet. Here they are, in all their pink glory, in a ray of sunlight. They weigh 40 grams, they don't matched, and they are plane rib. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails