fredag den 7. januar 2022

Detox

For 2 måneder siden købte jeg en fin, ny telefon. Som virkede rigtig godt i en måned. Derefter begyndte den at slukke helt umotiveret. 
Nogle uger og rigtig mange frustrationer senere har jeg min telefon, men er ikke logget på iCloud for at se, om det skulle hjælpe. Så jeg kan ringe og tale med folk, jeg kan få sms'er og jeg kan komme på internettet. Men derudover? Ingenting! 
Meget kan man sige, men det er en temmelig effektiv måde at blive vænnet af med at bruge sin telefon så meget.......

About 2 months ago, I bought a beautiful, new phone. Which worked really well for about a month. Then it started turning off without warning. 
A few weeks and a lot of frustrations later, I have my phone again, but I'm not logged on iCloud to test if that will help. So I can make and receive phone-calls, text and get on the internet. But other than that? Nothing!
You can say a lot about this, but it's a very effective way stopping using your phone for everything, all the time......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails