tirsdag den 25. januar 2022

Nogle gange kan man ikke vente / Sometimes you can't wait

I søndags gik jeg forbi boghandlen på vej hjem fra kirke. Der var kommet en ny Annette Danielsen bog, "Tro, Håb og Kærlighed", og eftersom jeg altid køber hendes bøger blev jeg jo nødt til det.....
Da jeg så kiggede i den på vej hjem, syntes jeg bare den der "balance" var såååå fin, og så snart jeg kom hjem gik jeg på jagt i lageret. Faktisk måtte jeg både op på førstesalen og ned i kælderen før der var et match mellem noget meget lækkert Cowgirlblues og noget tynd uld fra Geilsk. 

This Sunday, on the way home from church, I went to a bookshop. A new Annette Danielsen book came out, called "Tro, Håb og Kærlighed", and since I always buy her books, I just had to......
On the way home, I looked through it, and I thought the "balance" sweater was soooo pretty, and then, as soon as I got home, I looked through the stash. I had to go upstairs and down in the basement before matching the very pretty Cowgirlblues and thin wool from Geilsk. 
Og så gik jeg i gang! Besluttede mig for at mønsteret skulle være hvidt, hvis ikke det skulle blive for mærkeligt, og fandt et nøgle Mayflower Easycare som er fint i tykkelse og farve, men jeg er ikke sikker på der er helt nok, så måske bliver mønsteret lidt kortere end i opskriften?
Det ser bare SÅ fint ud, og det er virkelig dejligt at bruge det håndfarvede luksusgarn, som jeg har fået fra min niece, til noget fornuftigt. Jeg håber, denne her bliver hurtigt færdig!

And then I started! I decided that the pattern should be white, if it was not going to look really weird, and so I found a skein of Mayflower Easycare, which has the perfect thickness and color, but I'm not really sure there is enough, so maybe the pattern will be a bit shorter than the pattern describes?
It's looking SO pretty, and I love being able to use the hand-dyed luxury yarn that I got from my niece, and use it well! I do hope this sweater will get done soon1

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails