torsdag den 6. januar 2022

Sidste feriedag / Last day of my vacation

Den sidste dag inden jeg skulle på arbejde, søndag, var jeg i Jylland. For anden gang den ferie. Denne gang for at fejre ham her som blev døbt for 2 år siden. 
Han er blevet stor og fræk! Men ikke ældre end at han lægger sig på gulvet og kalder på sin far når det hele bliver for meget.....

The last day before starting work again, on Sunday, I went to Jylland. For the second time this vacation. This time, to celebrate this guy who was baptized 2 years ago. 
He is big and very active! But not too old to lie down on the floor, calling for his dad, when everything is just too much.....
Lillebitte fætter E var blevet en rigtig baby som smilede og pludrede og var blevet rigtig stor med dejlige kinder. 
Hele familien var endelig flyttet hen et sted hvor de kan blive boende. Det er sandelig dejligt for dem! Så nu håber jeg, de kan blive boende et sted mere end 6 måneder.

Teeny tiny cousin E turned out to be a real baby who was smiling and talking and was suddenly really big with nice cheeks. 
The entire family has finally moved to a place where they don't have to move again. So nice for them! So now I just hope they can stay in this place for more than 6 months. 

Jeg må ærligt indrømme at jeg IKKE havde lyst til at stå tidligt op og tage toget til Jylland igen. Men det blev så hyggeligt, og jeg fik sandelig også fornøjelsen af at prøve den nye sofa - den største sofa jeg nogensinde har set! 
Det er også sjovt når børnene bliver lidt større og man ligesom kan interagere lidt mere med dem. 

I do have to honestly admit that I DIDN'T feel like getting up early, taking the train to Jylland once more. But it was such a nice day, and I also had the pleasure of trying out their new couch - the biggest couch I've ever seen!
It's also fun when the children get a big bigger, and it feels like you can start interacting with them. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails