lørdag den 15. januar 2022

Meget hurtigt / Very fast

Min niece spurgte efter baby-vanter, så jeg strikkede babyvanter! Fandt blød uld uden fluf og 3,25 pinde og en opskrift, som jeg så stort set ikke fulgte. 
Men jeg syntes de blev gode! 28 masker, 2x2 rib til lange manchetter, og så glatstrik og nogle indtagninger. Jeg håber, de 25 gram er godt brugt!

My niece asked for baby-mittens, so that's what I knit! I found soft wool that wasn't too fluffy, and 3.25 mm needles and a pattern that I didn't really follow. 
But I think they turned out nice! 28 stitches, 2x2 ribbing for the long cuffs, and then stocking stitch and some decreases. I do hope the 25 grams were well used!

2 kommentarer:

  1. Det er nu også helt rart med små hurtige projekter en gang imellem,synes jeg- og dejligt for baby med varme hænder/fingre.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er virkelig dejligt med noget småt og hurtigt! Sikke meget jeg kan få færdigt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails