fredag den 28. januar 2022

Rigeligt / Plenty

I ved det sikkert allerede. Jeg er hurtigere til at købe garn end til at strikke det, men altså - jeg har også et problem med stof! 
Denne gang har jeg fået suppleret min (lille) samling af My Little Pony stof. Jeg har haft almindeligt bomuld uden stræk, og nu har jeg så også fået (rigeligt) af stof med lidt stræk. Der er nogen i familien som gerne vil have syet mere med My Little Pony, og jeg er bare for nem at lokke. Jeg håber barnets forældre også bliver glade når vi har fået syet!

I guess you already know. I buy yarn faster than I knit, but to be honest - I also have a problem with fabric! (Which is so funny in Danish, because the word for fabric is the same as for drugs.)
This time, I stocked up and increased my (small) collection of My Little Pony fabric. I had plain cotton without stretch, and now I also have (plenty) of fabric with stretch. Someone in the family would like to have more home-sewn stuff with My Little Pony, and I'm just too easily convinced. I do hope the parents of the child will also be happy once it's done!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails