fredag den 1. april 2022

Kaninen Lulu / Lulu the rabbit

Det er ret sjovt at arbejde med børn. På grund af Corona begyndte vi at have videosamtaler, hvilket betød at jeg nåede at hilse på lidt forskellige kæledyr som pludselig fik lov at være med hjemmefra. 
Dagens kæledyr har jeg ikke mødt - hverken virtuelt eller fysisk - men jeg har hørt en del om denne her kanin. Billedet er tegnet af kaninens ejer (mener hun nok selv), en pige på 5 år, som blev sat til at tegne så jeg kunne tale med hendes storesøster. 
Søde Lulu var en gave fra pigernes mormor, og meget forvirrende hedder Lulu det samme som en anden søster i familiens kælenavn. Lægen blev ihvertfald temmelig forvirret da de begyndte at fortælle om Lulus skole........
Jeg elsker de tegninger jeg får på arbejde - men denne her kommer nok til at være ret højt på hitlisten. Tegninger med en historie er det bedste! Glæder mig til at høre mere om Lulu fremover.

It's really fun working with children. Due to Corona, we started having video-conversations, which meant that I got to say hi to quite a few different pets who suddenly got to join the talk from home. 
The pet of the day is someone I haven't met - neither virtual, nor for real - but I heard quite a lot about this rabbit. The owner of the rabbit drew the picture (I'm sure she thinks she is the owner), a 5 year old girl whom I asked to make the drawing so I had a bit of quiet to talk to her big sister. 
Cute Lulu was a gift from the girls grandmother, and it's very confusing that it's name is Lulu, the same as another sister in the family is called. This doctor got quite confused once they started talking about Lulu's school.....
I love the drawings I get at work - but this one will be quite high on my list of favorites. Drawings with a history are the best! I'm looking forward to hearing more about Lulu in the future. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails