tirsdag den 21. marts 2023

Garn til et nyt projekt / Yarn for a new project

Hvis I tror det kun er min gæsteseng som kan flyde over af garn, så tager I fejl. Jeg deler soveværelse med strømpegarnskasserne, så da jeg hurtigt skulle bestemme mig for næste par strømper inden jeg skulle ud af døren, kom jeg hjem til dette syn. 
(Det er rigtig nok. Det er IKKE Wollmeise. Det med det tunge garn holdt ikke så længe, åbenbart!)
Det er dejlig nemt at have strømpegarn i kasser, for det er hurtigt at finde frem og hurtigt at rydde væk!

If you think my guest-bed is the only place overflowing with yarn, then you're wrong. I share my bedroom with the sock yarn boxes, so when I had to quickly decide about the next pair of socks before leaving the house, I returned home to this sight. 
(You're right. This is NOT Wollmeise. The thing about heavy yarn apparently didn't last long!)
It's so nice having sock yarn in boxes, since it's easy to find and easy to put away!
Den næste garnbunke er meget mindre. Jeg opdagede at min nabo er temmelig gravid, og de skal have en lille pige. Jeg skal selvfølgelig strikke et eller andet, og startede med at finde dette her frem. Tænker enten Wollmeise eller bomuld med glimmer? Uh, det er svært! Tror måske nok det bliver Wollmeise, og tror muligvis også jeg har bestemt mig for mønsteret. Må lige tænke lidt!

The next yarn pile is a lot smaller. I discovered that my neighbor is very pregnant, and they are having a little girl. Of course I'll knit something, and started by finding this. I'm thinking either Wollmeise or cotton with glitter. So difficult! But I do think I'll just pick the Wollmeise, and maybe I even decided on the pattern? I'll have to think a bit more!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails