fredag den 31. marts 2023

København / Copenhagen

I går og i dag har jeg møde i København. Det er virkelig dejligt ikke at skulle så langt hjemmefra! I går fik jeg strikket foden på denne her strømpe. Egentlig har modtageren fødselsdag i dag og jeg skal give dem væk i morgen. Hvordan skal jeg dog nogensinde nå det? 

Yesterday and today I have a meeting in Copenhagen. It's so lovely not having to go too far from home! Yesterday, I knit the foot on this sock. The birthday is today and I'm supposed to give them away tomorrow. How am I ever going to make it?
Det var meget dejligt at gå tur langs med Søerne i går aftes, på vej til restauranten. Det er ikke så ofte jeg gør det længere. Der er så smukt i København!

It was really lovely taking a walk along the Lakes last night, on the way to the restaurant. It's not very often I walk there these days. Copenhagen is so beautiful!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails