fredag den 17. marts 2023

Molly - på den anden side / Molly - on the other side

Kan I huske naboens kat? Molly? I starten kom hun forbi og kiggede på fugle ret tit, men så gik der lang tid uden jeg så hende. 
Men hun kommer stadig forbi og tjekker fuglene ret tit. Hun løber så snart jeg kommer ud, for jeg gør mig umage med at råbe ad hende når jeg møder hende i haven. Jeg vil IKKE være venner så hun pludselig kommer ind i huset. Dels har jeg fugle, dels er jeg allergisk. Hun kan udmærket huske at jeg er det sure menneske som råber. Det må jeg så bare leve med. 

Do you remember the neighbors cat? Molly? In the beginning, she came buy to look at the birds quite often, but suddenly I didn't see her for quite a while. 
But she is still popping by, checking out the birds. She will disappear as soon as I go outside, since I'm yelling at her every time I see her in the garden. I do NOT want to become friends and suddenly having her coming into my house. Partly because of the birds, partly because of my allergy. She does remember that I'm this horrible, shouting human. I'll just have to live with that. 
Men forleden aften fik jeg hende lidt tættere på. Gennem kældervinduet kunne jeg se hende komme forbi, og fik hende lidt tættere på ved at banke på ruden. 
Det kunne være hyggeligt at være venner med Molly, men helt sikkert klogere ikke at være det. 
Hun er sådan en sød kat!

But the other evening, I got her to come a bit closer. Through my basement window I watched her passing by, and got her to come a bit closer by knocking on the window. 
It would be fun to be friends with Molly, but definitely wiser not to become friends. 
She is such a sweet cat!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails