søndag den 26. marts 2023

Jeg giver det en chance / I'll give it a shot

Midt i strømpestrikningen endte det alligevel med den "kedelige" babytrøje. Jeg synes garnet er fint, og selv om det er bomuld regner jeg med at jeg kan strikke det pænt. 
Bærestykket er færdigt, og nu er det bare lige ud til den er lang nok. Det er nu også meget hyggeligt. 
Jeg skal køre tog i dag, så mon ikke jeg når et stykke? Det hygger altid gevaldigt når man kan strikke på turen!

In the middle of all the sock knitting, I still ended up with the "boring" baby cardigan. I really do like the yarn, and although it's cotton, I think I can knit it nice and even. 
The yoke is done, and so now it's just straight ahead until it's long enough. That is also very nice! 
I'll be riding the train today, so I guess I'll knit quite a bit! It's always so much nicer and cozy when the ride can be spent knitting!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails