tirsdag den 28. marts 2023

Leveret / Delivered

Søndag var den eneste dag jeg kunne tage til Jylland og aflevere bryllupssjal. Så det gjorde jeg. Det var ikke nogen ideel dag, eftersom der havde været polterabend om lørdagen og alle nok var ret trætte, plus at børnene skulle passes. 
Det var en spændende tur! Dejligt at sidde i toget og høre musik og strikke, men da jeg så skulle videre fra banegården i Aarhus havnede jeg ude i en lille skov. Efter Rejseplanens anvisninger. Det var så et af de tidspunkter hvor jeg spekulerede over hvad jeg egentlig lavede?

Sunday was the only day I could go to Jylland and deliver the wedding shawl. So that's what I did. It was no ideal day, since they had the bachelorette-party on Saturday, everybody was pretty tired and the kids should be somewhere else. 
It was an exciting trip! Lovely sitting on the train, listening to music and knitting, but once I got off in Aarhus and went to their place, I ended up in a tiny forest. Following the travel planners instruction. That was one of the moments when I was wondering what I was actually doing?

Men frem kom jeg, og fik en stormende velkomst! Børnene var nemlig hjemme og kravlede rundt på mig som sådan nogle åbenbart gør med mig. Jeg ved ikke hvad det er!
Det var virkelig hyggeligt selv om mine ben føltes tunge. 

But I did find the way and received a warm welcome! The kids were indeed home and started crawling all over me, like kids do with me. I don't know why!
It was so nice, although my legs felt heavy. 
Den kommende brud kom lidt senere, men vi nåede lige at kigge lidt på sjalet, og de to unge damer fik lov at se deres mors bryllupssjal. Som man nok kan regne ud fra dette billede, gik der dog ikke længe før det blev gemt væk!
Sjalet blev afleveret til rette vedkommende - hun blev SÅ glad, og det ser virkelig fint ud! Jeg glæder mig til at vise billeder! Jeg kom godt hjem igen og nu er den nye uge så i gang. Jeg startede med faktisk at gå hjem til tiden i går! Det føltes virkelig, virkelig dejligt og meget usædvanligt. Håber, den fortsætter på samme måde.....

The bride-to-be arrived home a bit later, but we managed to check out the shawl a bit, and the two young ladies got to see their mums wedding shawl. As you might guess from this photo, it didn't take long before it was hidden away safely!
The shawl was delivered to the right person - she was SO happy, and it looks really pretty! I'm looking forward to showing you photos. I got home safely, and now the new week has started. I started by going home on time yesterday! It feels really, really nice and very unusual. I do hope the week will continue in the same way.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails