lørdag den 20. maj 2023

Såååå langsomt! / Soooo slow!

Denne sweater er nået til en fase hvor jeg ikke gider strikke på den. Bare fordi det føles som om den aldrig bliver færdig...... 
Jeg vil gerne have den lidt længere end den sweater jeg måler på, men lige nu har jeg bare lyst til at starte på et nyt projekt istedet for at lave kroppen færdig! Selv om jeg godt ved at et nyt projekt også bare bliver kedeligt efter et stykke tid. Jeg troede faktisk at striberne ville nå lidt længere ned end de gør. Måske laver jeg bare en eller to hvid striber mere. Så sker der da lidt!
Hvad ville du gøre? Jeg synes kun jeg strikker utroligt kedelige ting lige nu.....

This sweater is in a phase where I don't want to knit on it. Just because it feels like it will never get done......
I want it a bit longer than the sweater I'm measuring on, but right now I just feel like starting a new project instead of finishing the body! Although I know that a new project will also just get boring after a while. I did think the stripes would go further down than what they do. Maybe I'll just make one or two more white stripes? To make it just a bit more fun!
What would you do? I feel like I only knit incredibly boring stuff right now......

6 kommentarer:

  1. Lav en udfordring med dig selv eller en anden, så går det nok.
    Jeg mangler f.eks bare at sy ærmerne i en trøje. Den har ligget i 3 uger🥶( alle ender er fæstet)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, færdig skal den nok blive! Engang! Men altså. Tænk hvis strikketøj ikke blev kedeligt.....

      Slet
  2. Et par striber mere i forskellige tykkelse kunne være fint og så er der noget at strikke frem mod.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man har brug for noget at strikke frem imod!

      Slet
  3. Jeg ville slå terninger om, hvor mange rækker den næste stribe skulle have, så er det lidt spøndende og nyt hver gang ;)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails