torsdag den 11. maj 2023

En passende gave / A fitting gift

En af mine kolleger skal forsvare sin ph.d. i dag. Han skal tale om hyppigheden af sepsis hos små børn i vores akutmodtagelse. 
Der er en fælles gave fra alle kolleger, men jeg havde lyst til at købe noget selv. Så det blev til de her søde bamser! En E. coli, en gruppe A Streptokok og en Rhinovirus. Jeg synes de er helt vildt søde og perfekte, og jeg kan jo da være sikker på at han kan huske gaven fra mig! 

One of my colleagues has his ph.d. defense today. He will be talking about the occurrence of septicemia in small children in our emergency department. 
There will be a gift from all his colleagues, but I felt like buying something myself. So I bought these cute creatures! An E. coli, a group A streptococcus and a Rhinovirus. I do think they are ever so cute and perfect, and I can feel very sure that he will remember my present!

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails