mandag den 29. maj 2023

Måske om 10 år / Maybe in 10 years

Jeg har plantet en lille vin i min have. Foreløbig har den overlevet og er endda ved at få blade! Jeg håber så meget at den bliver stor og vokser op under taget på min terrasse og giver dejlige vindruer! Så måske om 10 år kan det være jeg får brug for dagens opskrift? Små betræk til vindruer!!!!!
 

I planted a tiny wine in my garden. So far, it survived and is even growing leaves! I hope so much that it will grow big and grow up under the roof of my terrace and will grow lovely grapes! So maybe in 10 years I might need today's pattern? Little grape cozies!!!!!!

6 kommentarer:

  1. Åhh, det er lige en opskrift for mig! I går så jeg at min vinplante, der nu er tre år gammel, havde blomster! Hvis der virkelig kommer druer ud af det, ville små drue-futteraler slet ikke være for meget.
    Så du kommer nok ikke tilat vente 10 år - du kan godt begynde at strikke ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, så må jeg da hellere komme igang!!! Det bliver godt nok spændende med dine druer! Efter så lang tid er futteraler nok slet ikke for meget.

      Slet
  2. Sødt betræk.- Det bliver spændende når din vin er lidt større/ældre,hvor meget den giver- dejligt med egen frugt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver meget spændende! Det er sådan lidt vildt at plante noget og så er det først om en del år jeg overhovedet ved om der kommer noget ud af det.....

      Slet
  3. Jeg kommer af og til rundt ved din blog, Christine. Nu skal du huske at klippe i din vin. Spidserne efter blomsterne, så dine druer bliver store!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for tippet! Jeg håber jeg kan huske det når den kommer så langt, den kære plante.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails