tirsdag den 30. maj 2023

Helt vildt lang tid / Took me so long

Tænk, kroppen er ENDELIG færdig! Det har været så helt utroligt kedeligt at strikke og jeg var virkelig glad da ribben var lukket af!
Jeg tænker at jeg måske nok lige skal have hæftet ender inden jeg begynder på ærmerne. Garnet er jo fra Netto, og man kan godt se at det ikke er det dyre garn. Der er en milliard knuder i det, og når jeg nu ikke kan lide knuder bliver der rigtig mange ender. Alligevel tror jeg det er klogt. Når det hele er færdigt gider jeg nok heller ikke hæfte dem.......

Can you believe it - the body is DONE! It has been so incredibly boring to knit it and I was so happy when I cast off the ribbing!
I do think I'll be sewing in the ends before starting on the sleeves. So the yarn is from Netto, a discount supermarket, and it's clearly not any expensive yarn. It has like a billion knots in it, and now that I do not like knots, it leaves me with a lot of ends. Still, I think it's wise. Once everything is done, I don't think I want to sew all the ends anyway.....

4 kommentarer:

  1. Tillykke! Ja, du må hellere se at få hæftet de ender.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, det bliver dejligt at få dem hæftet så jeg kan strikke videre.

      Slet
  2. Åhh,de ender...- hæfte arbejde er jeg heller ikke særlig vild med.
    Blusen er nu rigtig pæn, synes jeg.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg elsker det heller ikke så meget, men får det heldigvis gjort selv om det er kedeligt! Og tak skal du have!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails