mandag den 27. maj 2024

Gin & Tonic

Hvis der er noget jeg virkelig godt kan lide, er det Gin & Tonic. Alle i min familie kan vist skrive under på det....... Jeg har rigtig mange forskellige slags gin herhjemme og gerne også lidt forskellige slags tonic. Min vigtigste undskyldning er selvfølgelig at tonicvand indeholder kinin som har været behandling for malaria. Jeg bor i nærheden af lufthavnen, hvor der engang var et malariatilfælde efter en myg fløj med til København. Man må jo passe på! Dagens mønster er G&T strømper
 

If there is something that I really like, it's Gin & Tonic. All members of my family will happily confirm this..... I have several types of gin at home and also a few different tonics. My most important excuse for this is of course that tonic-water contains quinine which used to be treatment for malaria. I live close to the airport, and once they had a person with malaria after a mosquito took a plane to Copenhagen. You need to be careful! Today's pattern is for G&T socks

2 kommentarer:

  1. Ai en god grund. Jeg må flytte ud i nærheden af lufthavnen…😂😂

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? En god undskyldning er altid super vigtig!!!!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails