tirsdag den 21. maj 2024

Måske er der nok / There might be enough

Jeg er i gang med det næstsidste (snyde)nøgle til min top, og jeg tror sandelig der er nok! Den blå top passer faktisk fint, og den nye har samme bredde og er snart lige så lang som den blå. OG der burde kunne strikkes kanter også i det her garn! (Ellers har jeg faktisk fundet noget brunt i reserve som skulle kunne blive kant, men jeg tror det kommer tilbage i skabet.)
Toppen bliver rigtig fin i de helt tilfældige striber og nu glæder jeg mig faktisk til at få den færdig. Snart. 

So I'm working on the second-last (fake) skeins for my top, and I think there is enough! The blue top fits well, and the new one has the same width and almost the same length as the blue one. AND there ought to be enough even for the edges in this yarn! (Otherwise I found some brown yarn that might become edges, but I think it will go back in the closet.)
The top looks really nice with the totally random stripes and now I'm looking forward to finishing it. Soon. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails