fredag den 24. maj 2024

Baby

En af mine kolleger har fået en lille pige. Jeg skal selvfølgelig strikke noget til hende. Det blev en Bella trøje - det er jo et fint, hurtigt lille mønster som er nemt at tage med i toget. 
Garnet er Pima Bomuld fra Camarose i farven Bronze. Jeg kan virkelig godt lide det garn! Det er utroligt blødt og har en lang løbelængde, og selv efter vask bliver det ikke hårdt. Det er ikke så nemt at finde længere, men hvis jeg falder over det et sted så køber jeg da gerne lidt. 
Mor og baby kommer måske forbi næste uge, så jeg skal lige have den færdig, jo. Det kan jo ikke tage så lang tid! 

One of my colleagues had a little girl. Of course I'm knitting something for her. I picked a Bella cardigan - it is such a pretty, fast little pattern and it's easy to bring on the train. 
The yarn is Pima Cotton by Camarose in the color Bronze. I really like this yarn! It is so soft and has a really great yardage, and it stays soft even after washing. It's not that easy to find as before, but if I find it somewhere, I often buy some skeins. 
The mum and baby might come by next week, so of course I need to get it done. Well - this couldn't take too long!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails