mandag den 12. januar 2009

Uha! Og Næeh....

Uha! Det var tæt på, at jeg købte garn i dag. Et ekstra nøgle lyseblåt Viking strømpegarn til de igangværende strømper. Jeg tror nemlig nok, at det kommer til at knibe, når jeg nu strikker dem ekstra vide. Desværre havde de ikke mere (købte det engang på tilbud), så hvis et nøgle ikke er nok til en strømpe, må jeg jo starte forfra.... Det tager jo ikke så lang tid, og tvivler kraftigt på, at modtageren (min mor) iøvrigt vil være tilfreds med en anden farve blå i spidsen af tæerne... Vi får se!
Denne fine pakke kom med posten. Indkøbt hos Virtualyarn, for den sølle sum af 140 danske kroner, og ih - så fint pakket ind!
(Slog iøvrigt til, da jeg allerede havde tjekket, at den koster ca. 400 danske kroner på amazon!)
Nå. Men indeni det fine papir lå denne her:
Den giver ikke det store væsen af sig, men der er nogle meget, meget søde modeller indeni, og hørte helt klart til i min samling af strikkebøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails