torsdag den 26. februar 2009

Forvirret torsdag

Så var det alligevel ikke bare mig.... Der er altså noget om det dér forår!
Har desuden et hverdagsmysterium - er ved at strikke strømper i beige strømpegarn fra Kvickly. Præcis magen til de blå i strømpegarn fra Kvickly. Samme pindetykkelse, samme maskeantal, samme antal omgange - men alligevel: Mens der går præcis 1 nøgle blåt garn til sådan en strømpe, er 1 nøgle beige garn ikke nok.... Samme størrelse nøgle, i teorien samme antal meter, men HVAD??? Hvordan kan det gå til? Efter hvad jeg ved indtil nu, er det kun beige, der falder udenfor. Måske mørkegrå. Mystisk.
Endelig har jeg opdaget, at alle mennesker ikke er som mig. Når jeg med stor begejstring fortæller, at jeg skal til strikkefestival på Fanø - til september! Folk ser altså lidt sjove ud i hovederne! Også selv om jeg lyder ligeså begejstret som hvis der lige var indført en ekstra juleaften... Sjovt nok bliver det ikke bedre, når jeg fortæller om workshops og om at hækle kanter....

1 kommentar:

  1. Har lige sendt dig en mail på ravelry angående strikkefestivalen.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails