søndag den 8. februar 2009

Lidt kaotisk

Hvad skete der lige dér? Fik strikket hjemmesko færdige i går - der mangler bare at hæfte alle enderne (er strikket af 30 grams nøgler, tykt, tykt uldgarn fra Netto) - de skal sys sammen og have strikket kant, før de er klar til filtning (og et billede). Det ser ærlig talt ekstremt mærkeligt (og stort) ud, men takket være Lisbeths blog tør jeg godt alligevel. Hun har mange billeder af fantastisk store ting, der bliver til fine, filtede hjemmesko. (Min opskrift er ikke den, hun bruger, så jeg har lidt mine tvivl alligevel....)
Til gengæld har den (lige dele nuttede og irriterende) mindste nevø smidt sin ene handske pist væk. Da han nu er den mindste (og den nuttedeste) og den eneste, der synes Spiderman er sej, så foreslog jeg altså selv, om ikke han kunne bruge et par Spiderman-vanter? Det kunne han sjovt nok godt. Så ned kom der i en vis fart garn i blå, sort og rød, Strømpegarn fra Kvickly = fuldstændig umuligt at slide op. De er faktisk rigtig sjove at strikke! Jeg tør dog ikke andet end sno garnet for hver maske (strikker skiftevis over og under den anden tråd) - for 3 års fingre og lange snore er vist dømt til at gå galt.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails