torsdag den 12. november 2009

Og så var der - endelig! - 10....

Jeg refererer (selvfølgelig) til bamsetøjet. Langt om længe blev det færdigt og afleveret. Den sidste beklædningsgenstand blev en helt enkel trøje i hvid bomuld og perlestrik.
Her vist af "Onkel Vanja" - en bamse i min nære familie :-)
Tøjet er afleveret, og dermed skal jeg nok forsøge at skrive knap så mange stolper op og ned om bamser.
De fleste øv-ting fra i går løste sig. Gummistøvlerne er højteknologisk repareret med Gaffa-tape.
Mit humør steg adskillige grader, da jeg faktisk fik min nye computer i går. Mit livs første Mac.
Mand - den er lækker!
Forkølelsen ser ud til at have stukket halen meget hurtigt mellem benene. Jeg havde ellers lige set i øjnene (og accepteret) at det nok trak op til en weekend med sofa, Kleenex, strikketøj og film.
I stedet bliver det nok de oprindelige planer med weekend med patientforeningen. Der skal nok blive turbostrikket alligevel.....
Endelig skal jeg i aften i Operaen for første gang... Uuuuuuhhhhhhhh.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails