søndag den 1. november 2009

Den dræbende hue....

Her er så den dræbende hue, der kom til mig fra USA. Selv mine (endnu) ikke strikkende venner har bemærket, at den ikke er sådan omhyggeligt strikket (host)...
Farven er ikke skiden-grøn, men camel-brun. Men for at få detaljerne med blev det uden blitz...
Garnet er ustyrligt lækkert. Meget blødt, og jeg har fået resten af garnnøglet med.
Så huen, der har udført sin mission, er nu allerede aflivet og ligger i 2 nøgler og venter på den videre skæbne. Det bliver lækkert!
Brillerne fik alligevel "glas" i igen. Nevøen blev vældig, vældig glad! Det var rigtig dejligt at give ham dem..... Nu er jeg så den lykkelige faster til 3 stks på 18 år og op. Føler jeg mig så gammel? Hmm.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails