torsdag den 20. maj 2010

Noget nyt

Sandelig, om ikke jeg kom til at starte på noget nyt!
For længe siden lovede jeg vistnok min mindste niece et sjal af det garn, hun selv havde farvet.
I går kom jeg så i gang!
Sjalet kan man jo ikke se på billedet - men du kan finde det på Ravelry her. Et ret nyt mønster der skulle forestille balloner.....
Garnet er egentlig ret flot, synes jeg. Hun farvede det efter mine instrukser, og jeg kan godt lide det dybblå-sorte kombineret med de lysere blå og violette områder. Om farverne sådan er passende til en pige på 7½ ved jeg ikke rigtigt..... Men hun er da helt sikkert IKKE til lyserød (mere), og de blå og violette nuancer passer glimrende til hende, hvis nogen skulle finde på at spørge mosteren!
Så vi får se. Foreløbig et OK mønster. OK garn. Helt sikkert OK niece (selv om hun er lidt skrap) og endelig Addi Turbo pinde. Hvad kan overhovedet gå galt?

4 kommentarer:

  1. Det lyder da helt klart som et OK projekt. Når du nu ikke havde gang i noget andet... ;o)

    SvarSlet
  2. hvor bliver det dejligt og specielt for hende at få sådan et sjal, heldig er hun med sådan en moster.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. 7½ så er blåt sagen og lyserødt yt er min erfaring så er sikker på det bliver et hit :-)

    SvarSlet
  4. I er helt sikkert bare nogle søde mennesker. Billedet er forfærdeligt, men jeg tror (og håber) at sjalet bliver rigtig fint i virkeligheden!
    Niecen synes vist, jeg er lidt skrap. Men hun er ALTID klar til lige at få tiltusket sig en moster-dag, hvilket forhåbentlig tyder på at jeg ikke KUN er skrap....

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails