fredag den 21. maj 2010

Principper, let Panik og Phødselsdag

Vi starter lige med fødselsdagen. Mukhtar´s fødselsdag, altså. Hvis du ikke har set den før, så tjek lige denne lille, ultra-søde video. Flere busture af den slags, tak!
Det fine sjal på billedet har en hel del med principper at gøre! Jeg gjorde nemlig det stik modsatte af, hvad jeg egentlig ville i onsdags.
En kollega skulle spørge om noget "privat". Hun skal giftes i starten af juni og manglede noget, der passede dels til den fine (blå) kjole, dels til lige at varme skuldrene uden at gå helt ned over mønsteret på kjolen. Helst med en knap, så den hænger på. Og så sagde jeg.... JA!
Det er jo trods alt ikke tit man bliver bedt om noget strikket til et bryllup! Vi fandt (på 5 min - hurra for Ravelry!) mønsteret på Freya her, der vist ville passe fint. Gerne noget mindre, men det betyder jo så bare at jeg skal strikke til lige dér hvor kedsomheden så småt melder sig. Men så heller ikke længere! Hun er sendt i byen efter Drops Mohair-Silk (eller hvad det hedder), og så får vi se.....
Panikken er i øvrigt på sin plads herhjemme. Jeg er meldt til løb d. 2. juni (med en veninde. I Odense) og skal da SÅ meget i gang med at træne! Året har budt på sølle én løbetur, der faldt lige i starten af en forkølelse og medførte den vildeste forkølelse i mange måneder. Derefter kom den dumme tand og nu er der kun knap 2 uger tilbage! AAAAARRRRRRGGGGHHHHHHH
Panik-planen lyder på de par løbeture jeg kan nå at klemme ind, og så må jeg vel bare gå noget af vejen? (Hvor dybt kan man synke....)

4 kommentarer:

  1. Mange tak for dagens bedste smil. Youtube linket var fantastisk fedt at så mange har været med at fejre en god ven på denne utraditinelle måde.
    God pinse

    SvarSlet
  2. Det var da et skønt indlæg.. det kunne kun få smilet frem.
    Det er dog et flot sjal hun har valgt.. god arbejdslyst og pinse.

    SvarSlet
  3. he he... du er en sand ven af folket - jeg synes, det er dejligt at du vil strikke et bryllupssjal til din kollega. I dine dygtige og flittige hænder bliver det med sikkerhed så fint

    SvarSlet
  4. Jeg syntes selv videoen var fantastisk....
    Ja - sjalsmønsteret er flot, ikke? Er noget spændt. Det skal jo gerne blive sådan, at min kollega også virkelig bliver glad for det. Hun havde set mig sidde og strikke et helt kursus.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails