tirsdag den 15. februar 2011

Hvad ellers? / What else?

Sidste gang jeg var i USA sørgede jeg omhyggeligt for at hamstre lidt mere "Cascade Heritage" strømpegarn i pink farver.
Det første bundt havde jeg givet væk, og det var jo faktisk ret fedt....
Garnet har været krydsnøglet et stykke tid, og jeg vidste, at jeg ville lave strømper. Men - - - - hvilke strømper? Noget, der passer til pink, strikkes oppefra og er lidt særlige?
Men så i går - på selveste Valentin's dag! - fandt jeg mønsteret: Polly Jean! (Ravelry-link)
Lyserøde strømper med hjerter. Jamen - der er ikke et øje tørt!

On my last trip to USA I carefully bought some more "Cascade Heritage" in pink colours. The first skein had been given to someone else, and it was really extremely nice....
I prepared the skein for knitting weeks ago, and I wanted to make socks. But not just any socks!
Something suitable for pink, knit top-down and special.
And then yesterday - on Valentine's day! - I found the perfect patter: Polly Jean! (Ravelry-link)
Pink socks with cable hearts. Well - doesn't that put tears in your eyes?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails