torsdag den 24. februar 2011

I aften / Tonight

Det har været en travl uge, uden meget tid til sofaen. Men i aften? I aften står den på ren, uforfalsket afslapning. Mig og sofaen og undulaterne, ikke andre (hvis nogen ringer på, gemmer jeg mig under vinduet, gør jeg!).
Uh, som jeg dog glæder mig! (Måske bliver det sidste ærme færdigt, mens Barnaby møder sin skæbne?)
It has been a busy week, without much quality time with the couch. But tonight? Tonight promises pure relaxation. Me, the couch and the birds. Nobody else (if someone happens to ring the doorbell, I'll hide beneath the window!)
I can't wait..... (And maybe the second sleeve will be finished while Barnaby meets his destiny!)

3 kommentarer:

  1. Håber du får nydt din aften, uden at skulle sidde under vinduet ;0)

    SvarSlet
  2. Det er da ligefør man slå et smut forbi HI HI - rigtig god hygge aften!

    SvarSlet
  3. He he... Min kollega påstår hårdnakket, at jeg sad under vinduet, da han kom i efteråret for at samle ind til Dansk Flygtningehjælp og jeg ikke lukkede op!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails