søndag den 8. december 2013

December!

Der kom lige en smule mere pynt på bordet. Sidste år fik jeg det lysegrønne Kähler juletræ og i år kom jeg selv til at købe et.....
Men se, hvor fint de passer med arve-stagerne! Den lille engel (som min far købte til min mor og gemte i radioen for at den ikke skulle blive opdaget. For mange, mange år siden....) og kongen/drengen.
Meget smukt, synes jeg.

A bit more decorative stuff landed on my table. Last year I had the light green Kähler Christmas tree as a present, and this year I happened to buy one myself......
But just look, how pretty they look with the heritage-stuff! The little angel (bought for my mother by my father. He hid it inside the radio so she would not discover it. Many, many years ago....) and the king/boy.
Very pretty in my opinion!

11 kommentarer:

  1. Det ser fint ud - jeg er vild med at blande historiske og nye ting :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja - det bliver lidt mere personligt på en måde, men alligevel historisk....

      Slet
  2. Dejlige minder, og de nye er bare så smukke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ting bliver endnu bedre med gode minder!

      Slet
  3. Det ser rigtig fint ud og dugen passer perfekt til :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Har ellers en juledug..... Måske skulle jeg finde den frem?

      Slet
    2. Hvorfor dog det ;) farverne i denne står så fint til de gamle stager, men også til de nye. Jeg ville lade det være som det er :)

      Slet
  4. Søde arve-stager, de passer fint med de små Kähler træer :)

    SvarSlet
  5. Hyggeligt naar man kan blande nyt og gammelt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver næsten dobbelt hyggeligt!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails