lørdag den 21. december 2013

Jeg mangler stadig at gøre noget / I still need to do something


For godt 2 år siden fik jeg en strikkebog i fødselsdagsgave. Fra min søster med familie. Og ret hurtigt med et ønske om et salattørklæde! (Det er da også fantastisk, ikke?)
Når nu jeg har haft min kampagne om at gøre ting færdige til andre, så skal tørklædet selvfølgelig også laves. Desværre havde jeg bestilt et nøgle garn for lidt og kunne iøvrigt ikke nå at få det færdigt til jul, men mon ikke det kan blive færdigt til nytår? (Skal bare lige starte, altså.)
Julekjolen skulle meget gerne komme på her i morgen. I dag er det så usandsynligt gråt og mørkt. Men fra i morgen bliver det lysere og lysere. (I dag er årets korteste dag.) Så bliver det selvfølgelig nemmere at tage billeder også!

A bit more than 2 years ago I had a knitting book for my birthday. From my sister and her family. Followed rather quickly by a wish of a salad scarf! (It is pretty amazing!)
Now that I had my own, private campaign of finishing stuff for others, I had to put the scarf on the list. Of course I had to! Unfortunately, I ordered one skein short of the needed amount and couldn't manage to finish it in time for Christmas, but maybe it will get done by New Year? (Just need to start, though.)
Hopefully, the Christmas dress will be on the blog tomorrow. Today is incredibly gray and dark. But from tomorrow, the light will return. (Today is the shortest day of the year.) Then taking photos will be easier, of course!

7 kommentarer:

  1. Sikken et skægt tørklæde - er det mon Wollmeise??

    SvarSlet
  2. Det er Malabrigo worsted i en MEGET grøn farve!

    SvarSlet
  3. Sikke et skønt tørklæde. Hvilken bog er den fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Bogen hedder "Crochet Goodies for Fashion Foodies" og er af Twinkie Chan

      Slet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Weeeeee jeg glæææææder mig (denne gang endda stavet korrekt) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også til at give det til dig!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails