torsdag den 19. december 2013

Næsten et ærme / Almost a sleeve

Det går ikke fantastisk hurtigt her. Men halskanten og det første ærme er næsten færdige, og så mangler der jo bare nummer 2 ærme. Julekjolen er næsten klar!
I aften byder på film med spejderne. Mon jeg kan strikke lidt mere der? Det bliver nok hyggeligt (selv om jeg ikke er spejder......)

Things are not very speedy here. But the neck and the first sleeve is almost done, and then I just need to make the second sleeve. The Christmas dress is almost done!
Tonight I'll watch a movie with the scouts. Maybe that will give me time to knit a bit more? It will surely be nice (although I'm not a scout.....)

2 kommentarer:

  1. Spændende, jeg glæder mig til at se resultatet :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, ja. Det bliver spændende på den gode måde! Nu har min niece også bedt om en kjole efter samme opskrift. Jeg tror nok, den er flot!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails