fredag den 27. maj 2016

Auf dem roten teppich

Hvis I nu undrer jer over, hvad jeg så strikkede i USA, så blev det ikke til enormt meget. Faktisk. Jeg strikkede på min Gadekryds sweater på vej derover i flyet, men havde så ikke nok garn, og gik i gang med det, jeg ellers havde med.
Åh ja. Et par strømper! Denne gang i wollmeise i den fine røde farve hvis navn er i overskriften. De er til min nevøs kone der har fødselsdag i weekenden. Det er 14. par strømper i år, de vejer 100 gram og jeg er allerede gået i gang med næste par. Til min svoger.

In case you wonder what I actually knit while in the US, it didn't end up as much. Actually. I knit on my "Gadekryds" sweater on the plan going there, but ran out of yarn and started the other knitting project I brought.
Oh yes. A pair of socks! This time from wollmeise in the pretty red color with the name in the headline. They are for my nephews wife whose birthday is this weekend. It's the 14th pair of socks this year, they weigh 100 grams, and I already started the next ones. For my brother-in-law.

2 kommentarer:

  1. Og nu ogsaa paa tysk taenkte jeg da jeg saa overskriften. Jeg det ville ikke have undret mig haha. Flotte stroemper. Nr 14 i aar, jeg faar helt daarlig samvittighed. Det maa der goeres noget ved.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, tysk bliver denne blog ikke! DET kan jeg simpelthen ikke...

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails