tirsdag den 10. maj 2016

Travlt / Busy

Det er nogle travle uger med arbejde, gæster og konfirmationer. Beklager, hvis her er lidt tørt på bloggen!
På søndag skal min skønne, seje niece konfirmeres. I USA. Jeg er ved at finde billeder og få lagt sidste hånd på hendes (ultra)pinlige tale. Det tager utroligt lang tid at kigge billeder!
Jeg glæder mig til konfirmationen, nyder at se billeder og strikker lidt ind imellem. F.eks. de der strømper, som jeg skal give væk senere i dag.......

These weeks are busy, filled with work, visitors and confirmations. I'm sorry if the blog seems kind of dry!
Next Sunday, my wonderful, cool niece celebrates her confirmation. In the US. I'm finding photos of her and finishing her (very)embarrassing speech. Looking at old photos takes so long!
I'm looking forward to her confirmation, enjoying the photos and knit every once in a while. For instance the socks I'm going to give away later today.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails