torsdag den 5. april 2018

9

Det næste par strømper er færdige - klar til næste uges fødselar, som for en gangs skyld har fødder i en rimelig størrelse.
Sidste år fik hun meget, meget tykke strømper, fordi jeg var så langt bagud og det skulle gå hurtigt, så i år har jeg skruet op for charmen. Strømper med mønster, i hjemmefarvet garn. (Det er godt nok svært at se mønsteret for alle farverne, men det lader vi ligge!)
Denne gang er det "Decca" strømper, strikket i et knitpicks strømpetæppe. Det er altid sjovt med de der strømpetæpper, hvor man ikke aner hvordan det endelige resultat bliver, men jeg synes nu de er blevet ret funky. De vejer 65 gram.
(Lige nu er det uge 14, så jeg er faktisk 2 par strømper foran min tidsplan......)

The next pair of socks are done - ready for next week's birthday girl, who actually has feet of a reasonable size.
Last year, she had very, very thick socks, since I was so far behind and in a hurry, so this year, I really turned on my charm. Socks with pattern, in home-dyed yarn. (It is kind of hard seeing the pattern in all these colors, but let's not talk about that!)
This time, it's "Decca" socks, made from a knitpicks sock blanket. Sock blankets are always fun, because you have no idea how the finished project is going to look, but I do think these socks turned out kind of funky. They weigh 65 grams.
(Right now, it's week number 14, which means I'm 2 pairs ahead of my schedule......)

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails