søndag den 22. april 2018

Ella romper

I torsdags startede jeg et mindre kompliceret strikketøj end strømperne. Bare for at have noget enkelt også. Den lille Ella romper fra Tante Grøn bliver bare SÅ fin, og jeg elsker den glade, gule farve.
Jeg synes, den ser ret stor ud, denne her str. 3-6 måneder, så jeg ved ikke rigtigt hvilken baby som kommer til at passe den, men det finder jeg vel ud af. Jeg er - trods min utroligt lange uddannelse - VIRKELIGT dårlig til at huske, hvor store babyer egentlig er i virkeligheden......

This Thursday, I started a less complicated project compared to the socks. Just to have something simple as well. The little Ella romper from "Tante Grøn" looks SO pretty, and I just love the happy, yellow color. I do think it looks rather big, so I'm not sure yet which baby will have it, but I guess that problem will solve itself. Because, you know - in spite of my incredibly long education - I STINK at remembering the real size of babies.......

1 kommentar:

  1. Det gode er jo, at babyer vokser, så på et tidspunkt kommer det til at passe.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails