fredag den 20. april 2018

Second Sock Syndrome?

De der strømper til min nevø er overhovedet ikke færdige til tiden, eftersom han havde fødselsdag i onsdags.....
Men den anden strømpe er faktisk halvvejs, og det mærkelige er, at jeg synes den er nemmere at strikke end den første!
Nu "kender" jeg mønsteret og ved nogenlunde, hvad der skal ske, og så glider det ligesom lidt nemmere. Det er godt nok helt modsat af "Second Sock Syndrome", men jeg er da ikke ked af at have det sådan! Det værste med de her strømper er faktisk, at jeg VED der er fejl. De er MEGA flotte og jeg gad virkelig godt have nogle selv uden fejl. Men gider jeg strikke dem en gang til?

The socks for my nephew didn't get done in time, since his birthday was on Wednesday.........
But the second sock is actually half done, and the strange thing is that I find it easier to knit compared to the first one!
By now, I "know" the pattern, and I am aware of what is going on, and with this, it feels a little easier. I know it is quite the opposite of the "Second Sock Syndrome", but I'm not at all sad to feel this way! The worst part about these socks is actually, that I KNOW of the mistakes. They are BEAUTIFUL and I would really love to have a pair myself, without the mistakes. But do I want to knit them again?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails