lørdag den 22. december 2018

Ferie / Vacation

I går var min første dag i juleferien. Uh, det var en skøn dag! Jeg startede såmænd med at gå i svømmehallen. Man føler sig så SUND! Især kl. 7 om morgenen.....
I min pakkekalender fik jeg en Batman-slikkepind. Som så er beskyttet af hovedet. Julestjernerne fik jeg dagen før. Det er en herlig kalender!

Yesterday was the first day of my Christmas break. It was such a great day! I started it by going swimming. You feel so HEALTHY doing that! Especially at 7 a.m.......
In my advent calendar, I had a Batman lollipop. Which is protected by the head. The stars were from the day before. I love my calendar!
Kl. 10 havde jeg vinduespudser. Jeg var i gang med at rydde op og sådan, men syntes det var lidt pinligt med alt garnet. Så det kom ud i brusenichen.
Desværre kom han lidt tidligt, mens jeg stadig vaskede op, og hvad gjorde manden så som det første? Gik ud på badeværelset for at hente vand fra bruseren.
Altså - ARGH! Måske skulle jeg istedet bliver sådan en som gemmer opvasken i køleskabet så han kan få sit vand?

At 10 a.m., I had a window-cleaner coming. I had started tidying up, but I did find it a bit embarrassing with all the yarn and put it in the shower cabin.
Unfortunately, he was a bit early, while I wasn't done doing the dishes, so what was the first thing the guy did? Went to the bathroom to get some water from the shower.
Well - ARGH! Maybe I should change my habits and start hiding my dishes in the fridge to give him access to the water?
Jeg fik iøvrigt pakket gaver ind, afleveret et par julegaver, slappet af, og om aftenen gik jeg ind og så "Johnny English". Åh, den var sjov!
Det er ellers længe siden jeg har gået i biografen alene sidst. Jeg gjorde det en del mens jeg læste, og det fungerer såmænd udmærket. Hvis man nu virkelig gerne vil se en film og der ikke er nogen at følges med? Ja, så må man jo komme afsted......
Tænk - i dag fortsætter ferien så! NYDER det!

Later, I wrapped the presents, delivered a few presents, relaxed, and then in the evening, I went to watch "Johnny English". Oh, it was so much fun!
It has been a while since I went to the movies on my own. I did it quite a lot when studying, and it's kind of nice. If you really want to watch a movie and there is no-one to go with? Well, just get out there and do it.....
Can you imagine - today, my vacation is still on! I'm enjoying it!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails