søndag den 15. november 2020

1 år siden / One year ago

Det er virkelig sjovt med de der minder som dukker op i forskellige apps! Jeg kunne huske, at det i dag er 1 år siden jeg plantede det lillebitte kirsebærtræ et par timer efter det store træ var fældet, men jeg havde godt nok glemt HVOR lille det var! 

It is really fun with the memories that turn up in different apps! I did remember that today it's 1 year since I planted the tiny little cherry tree a few hours after the giant tree was removed, but I had forgot HOW tiny it was!
Dette lille træ har jeg været forbi mange, mange gange det sidste år. Jeg har syntes det nærmest ikke voksede, men se bare! Der er virkelig sket noget! Nu, hvor det er 1 år, behøver det ikke nødvendigvis vandes hvis det ikke lige regner. Så nu tror jeg faktisk på at det overlever, og glæder mig til engang at plukke mine egne, modne kirsebær. Overvejer, om hvert bær skal have et lille net hvis ikke fuglene skal komme først......

I've been checking this little tree many, many times this past year. I didn't think it grew anything, but just look at it! A lot happened! Now that it's 1 year old, it doesn't necessarily need watering if it doesn't rain. So now I actually believe it's going to survive, and I'm really looking forward to one day picking my own ripe cherries. I'm thinking about maybe giving each berry a little net just to keep the bird from picking it first.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails