fredag den 6. november 2020

På tide / About time

Cirka hvert andet år får min søsters børn en ny sweater hver. Det er snart 2 år siden min mindste nevø fik en sidst. Den blev færdig i løbet af nogle helt absurd kolde dage i Michigan - faktisk det koldeste jeg har prøvet! - og jeg var ret tilfreds. 
Nu er han jo så nok blevet lidt for gammel til sådan nogle sweatre med billeder. Men ikke for gammel til Wollmeise! Hans søster foreslog "den med boblerne", og jeg var straks med på ideen. Heldigvis var den unge mand også positiv, så nu skal jeg lige have strikket en ny "Lystfisker". Det er en rigtig fin opskrift, og jeg må se, om den kan blive færdig i løbet af halvanden måned! Kunne være smart at sende den med på juleferie med hans søster......

About every second year, my sister's kids are having a new sweater each. Almost 2 years ago, my youngest nephew had his last one. It got done during some absurdly cold days in Michigan - actually the coldest thing I tried! - and I was quite happy. 
So now he is a bit too old for a sweater like this with pictures. But not too old for Wollmeise! His sister suggested "the one with bubbles", and I agreed directly. Fortunately, the young man was positive as well, so now I'll be knitting a new "Lystfisker". It's a really nice pattern, and now I'll see if I can get it done in about one and a half month! Could be really nice to finish it and send it on Christmans vacation with his sister......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails