lørdag den 26. december 2020

Gaver / Presents

I skal selvfølgelig have lov at se julegaver! De kommer i helt tilfældig rækkefølge. Jeg fik strømpeopskrifter og garn fra en strikkeveninde. Jeg fik også en fin, hånddrejet vindepind af en anden veninde, men den kom ikke med under juletræet. 

Of course you have to see my presents! Here they are, in random order. I had sock patterns and yarn from a knitting friend. I also had a pretty, hand-made yarn-winder stick from another friend, but that one did not go under the tree. 
Lille I har helt utroligt god smag i øreringe! Jeg fik fine øreringe med bittesmå garnnøgler i. Jeg elsker dem!

Little I has an incredible sense for earrings! I got these pretty earrings with teeny-tiny balls of yarn. I love them!
Fra hele resten af hendes familie fik jeg en meget smuk keramik-kop og en lille olielampe, samt en meget flot synål til tykt garn. Så fin nål tror jeg faktisk aldrig jeg har haft før. 

From the rest of her family, I had a very beautiful ceramics cup and a little oil-lamp, and also a very beautiful needle to sew in heavy yarn. I never had a needle this beautiful, I think. 
Min bror havde købt en strikkebog til mig! Jeg kunne ikke få mig selv til at sige til ham at den skal byttes, fordi jeg allerede har den. Han var meget glad og stolt, og jeg KAN jo virkelig godt lide den bog! Jeg fik et lækkert gavekort til en garnbutik fra min anden bror. Det glæder jeg mig meget til at bruge engang næste år!

My brother bought me a knitting pattern book! I couldn't bear to tell him that I will have to switch it, since I have already. He was very happy with his gift, and I actually DO really like that book! I had a nice gift card for a yarn shop from my other brother. I'm really looking forward to spending it some time next year!
Jeg fik også en flaske gin. Jeg kan rigtig godt lide gin, og denne slags har jeg ikke smagt før. 
Jeg fik desuden et spil, Windbound, til Nintendo Switch, som lyder til at passe godt til mig. Lidt spændende, men også hyggeligt.

I also had a bottle of gin. I really do like gin, and I never tasted this kind before. 
Furthermore, I had a game, Windbound, for Nintendo Switch, which sounds good. A bit exciting, but mostly just nice. 
Til sidst fik jeg også denne bog fra en veninde. Og hvilken bog! Så mange ting fra min barndom som jeg havde glemt, og som er SÅ sjove at læse om nu! 
Utroligt, at alting skulle være så brunt dengang.....
Jeg håber I derude også har fået nogle rigtig gode gaver!

Last, but not least, I had this book from a friend. And what a book! So many things from my childhood that I forgot, and that are SO much fun to read about!
Incredible, how everything needed to be so brown back then.....
I hope that you out there also had some very nice gifts!

2 kommentarer:

  1. Sikke fine gaver du har fået-Den der bog om tilbage til 70'erne, må bestemt på min ønskeliste😁

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nogle fine gaver! Bogen om 70'erne er virkelig værd at ønske sig....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails