torsdag den 3. december 2020

Til deling / For sharing

Den fine, lyserøde vest fik jeg endelig sendt af sted efter lidt forsinkelse. Og den er kommet godt frem! Jeg troede jeg havde strikket til lillesøster, men den passer faktisk også storesøsteren rigtig fint!
Helt utroligt fint.

The pretty, pink vest was finally mailed after a delay. And it arrived safely!
I thought I made it for the little sister, but it actually even fits the big sister really nicely. 
Actually perfect!
Lillesøster kan dog også fint passe den, og det er jo fint. Faktisk tror jeg jo nærmest at jeg skal have strikket en til. Bare fordi det ville være så sødt.....

The little sister does look nice in it as well, so everything is fine. Actually, I almost think I should knit another one. Just because it would be so cute......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails