fredag den 4. december 2020

SÅ meget december! / Really December!

Endnu en gang er jeg blevet velsignet med en pakkekalender fra min brors børn. Der er rigtig gode ting i! F.eks. har jeg fået sådan en fin urtepotteskjuler her, som jeg NOK skal få brugt!

Once more, I've been blessed with an Advent calendar from my brothers kids. It has some really good stuff! For instance, I've had this pretty flowerpot cover, that I'll surely use!
Jeg har også fået en garn pakkekalender! Der er forslag til et sjal, men jeg tror, det skal være en fin cirkelvest. Skal bare lige være færdig med noget andet først, altså. 

I've also had a yarn calendar! It comes with a shawl pattern, but I do think it will become a nice circle vest. I just need to finish something else first, you know. 
Og til sidst - fra kælderen (jeg elsker min kælder!). En Playmobil julekalender, købt på udsalg sidste år efter jul. Det er rart med noget legetøj når der kommer børn, og jeg har ingenting imod at åbne den selv. Altså. Åbne en låge ad gangen. Det er meget sjovere end at åbne det hele!
Har I julekalendre?

And last - from the basement (I love my basement!). A Playmobil Christmas calendar, bought on a sale last year after Christmas. It's nice having some toys when kids come visiting, and I don't mind opening it myself. Well. Open one every day. A lot more fun than just opening all of them!
Do you have calendars?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails